söndag 20 november 2011

Underbara söndag!

 

Det är något speciellt med söndagar. Eller vad tycker ni?

Idag fick jag en underbar sovmorgon av kära maken och det var precis vad jag behövde efter en lång men väldigt rolig dag ute i Brunskog igår.

bildbrunskog brunskog3

Det var fint väder, lite kurigt i luften men mycket trevligt folk så dagen gick faktiskt riktigt fort.

  brunskog2

Det var väl egentligen inte så värst mycket julstämning med några plusgrader ute men det var mysigt ändå.

Efter den härliga sovmorgonen var det bara att kavla upp ärmarna och slutföra en teknikuppgift som jag släpat efter med…så går det när man tillåter sig att vara sjuk, det gör jag inte om. Men,men, nu är den skickad och det är bara att hoppas att det duger.

Denna vecka har jag tre läsdagar och nu ska jag sätta tänderna i Carina Fasts bok “Literacy”. Det blir spännande!!

Ha en fortsatt bra söndagskväll! // Lena

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Nää men du såå fint:) syns i mör..kram..Pia

♥ Pia... sa...

möra ska de ju va:)