tisdag 9 september 2008

Så har det varit marknad...

...i Brunnskog under helgen och det var en blöt tillställning, det kan jag lova er. Men vad gör väl lite vatten när man har kul och det hade Sara, Pia och jag. Vi hade det varmt och skönt i vårt lilla krypin och vi träffade en hel del trevligt folk.

Vi var ganska välplanerade och ute i god tid...det tar en stund att plocka och pilla rätt allt som vi hade med oss och det var en hel del, som ni ser.

Det var allt mellan himmel och jord...lavendelpåsar, badbomber,tändstickaskar, tygpåsar, gratulationskort, trädgårdshjärtan, kroppspeeling, tvål, loppisfynd och en hel del annat smått och gott. Det som såldes mest var våra hembakta lavendelskorpor och de var verkligen jättegoda.


Trots vädret gick försäljningen riktigt bra...vi var nöjda alla tre och självklart fick vi mersmak och bestämde oss i ett huj att vi ska stå där till jul.



Så nu är det bara att knäcka lite idéer och förverkliga dom...och det lite tidigare än 3 veckor innnan marknaden som vi gjorde denna gången.


Jag ska försöka att göra en bloggrunda men jag begriper inte vart tiden tar vägen...eller energin heller för den delen. Hoppas ni har det bra och ni tar hand om er. Kram på er alla!! // Anna ♥




6 kommentarer:

Granne med Selma sa...

Såg inne hos Pia att ni haft det trevligt under försäljningen:-) Det måste vara hur kul som helst att ha några att pyssla ihop med så där. Att sporra varandra. Klart ni ska vara med på julmarknad. Ska verkligen försöka göra mig en sväng:-)
Kram Sussie

♥ Pia... sa...

Jaja men du ..vi syns i möra..och då ska dä prates vitt och brett om ..mera jul:)..har såå in i bomben mycket ideér så det snart pyser ur öra:)..nu håler jag på att göra en liiiten bloggrunda..men får väl gå å lägge mej ..det kanske tar på kraftera att vara med linden kottarna i mörn..nattinatti..PIA

Noll54/Eva-Karin sa...

Hej Anna! Jag är så glad för mina lavendel-påsar!!!!
Dom är med på min sida!
Tack än en gång!

Eva-Karin/noll54

Annika sa...

Kul att ni hade det så bra i Brunskog o att tanden blev blodad för mera.... Ni hade ju sååå många vackra saker på ert bord...Kram Annika

Frida sa...

Åh vad mycket fint. Hos er hade jag varit storkund!
Kram Frida

Englagården sa...

Hej Anna,

tack för allt trevligt som du skrev om min butik i din blog.

Har nu startad egen blog www.englagarden.blogspot.com
och har länkat till din sida. Tack igjen:)

Mvh

Catherine från Englagården på Eda