torsdag 25 juni 2009

Tänk att det finns så mycket...

...kul att finna i vår värld. Fann en dansk sida som heter RoomMate och som hade en hel del kuliga saker. Härligt med färger och form!!



Detta var en klar favorit...rosa och orange är en kul kombination!!

Vovven ser inte ut att vantrivas, eller hur?



Favorit nr. 2 , vilka underbara små krabater!!

Så...jag har 4 arbetsdagar kvar nästa vecka och sedan är det dags för 5 veckors semester. Jag längtar så enormt mycket.
Ha en bra helg och njut av det härliga vädret!! // Anna ♥



2 kommentarer:

Sköna o Gröna Ting sa...

Hej Anna!
Tack för din hälsning!

Hoppas du har möjlighet att ta dig till Simrishamn nästa år och då MÅSTE du göra ett besök i butiken jag skrev om.., ja, nu har jag glömt vad den hette?!?
Det är absolut värt ett besök vettu.

Nu skall jag lämna butiken, ta mig hemåt och steka mig ett par pannekagor och avnjuta kvällsmaten nere vid sjön.
Maten smakar alltid så mycket godare där..., härligt!

Ha en skön helg och ta väl hand om dig.
Kram kram
Marianne

Vardags-mirakel sa...

Härliga bilder! Häftigt att det är så många förskollärare som bloggar! Önskar dig en härlig helg, Kram Eva.