tisdag 27 januari 2009

Vilken är din favorit??

Tack för kommentarerna för mitt förra inlägg. Jag ska inte på något sätt ta åt mig äran för det är inte jag som skrivit det. Jag läste det först på en blogg som jag följer och sedan fick jag det på mejlen från en vän och det kändes ganska välbekant, eller hur? Alla råd och rön som kommer och en del av alla de "krav" som ställs på oss. Nog om detta!!!

Vilket inredningsprogram gillar ni...det finns ju en hel del att välja på...är det Simon and Tomas som faller er på läppen...
...eller är ni trogna allas vår käre Ernst...
...eller har ni tröttnat på att se honom strutta runt barfota och hellre söker er till käcka Karin Mannerstål och äntligen hemma...


...eller är det bygglov som ger dig inspiration???
Jag bara undrar???

Jag är allätare och kollar gärna på de flesta...alltid är det något som tilltalar men...för tillfället kollar jag gärna på bygglov...är lite svag för Willy, sicken go gubbe och Matte är ju inte helt fel att vila ögonen på och Mija verkar så go!!! Sen gillar jag oftast det som de gör. Förra veckan var en riktig höjdare med poolen och möblerna ute...gillar det!! Vill ha, vill ha!!

Tala om vad just du gillar!!! Kram på er!! // Anna ♥

8 kommentarer:

Sara sa...

Ja, jag håller nog med faktiskt! Är nog en "allätare" jag med!
Bättre nu?
Kram S

♥ Pia... sa...

hallo..jag tar helt klart..bygglôv....:)kära hälsningar..räsermärta

Frida sa...

Tack för din gulliga kommentar! Ernst är nog min favorit.
Kram Frida

Anonym sa...

Hej Anna! Jag gillar nog hmm, nej jag kan inte bestämma mig... jag kollar inte på något regelbundet men när jag kollar så tycker jag att alla är rätt bra:)

Och du, lycka till i tävlingen, roligt att du ville delta:)

Vera sa...

Gillar nog en salig blandning....MEN (som Tony Irving brukar säga)...jag har nog Simon och Tomas som liiite favvisar ändå. Den lullullingen de gör.....
Nej du...dags att gå till jobbet.

kram Malin

Geta sa...

Håller med dej. Gillar Matte, helt klart bättre än den lilla gulliga i alla fall!!
Kram.

Granne med Selma sa...

Suck.... Ernst....:-) och lite ;-)

Kram Sussie

Anonym sa...

Mina favoriter:

Simon and Tomas - älskar deras personligheter och svengelskan.

Arga snickaren - underbart program med en underbar snubbe. Gillar den enkla stilen också.