fredag 6 februari 2009

Imorgon ska jag...

...på MeandI-party hos en tjejkompis!! Jag älskar dessa kläder,
kan inte låta bli att handla, måste bara HA!!!!
Jag gillar de somriga färgerna...visst är de fräscha???
Lillstumpan och jag satt framför datorn och kollade på kläderna och hon ville ha jeans och discoapatröja.
Precis som på bilden nedanför...


Min tjej är ingen direkt klänningstjej. Hon älskar jeans och tröjor...helst inget rosa, absolut inte några volanger, usch och fy!!! Hon gillar pirater, Pippi Långstrump och tuffa kläder. Inga prinsessgrejer, som hon själv säger...mamma i familjen har en regel som dottern snällt anpassar sig efter...på julafton och på kalas har man klänning och helst inte jeans. Nu är det så att mamma i familjen älskar jeans nästan mer än vad dottern gör så ibland har vi inte följt den regeln till fullo då det faktiskt kan vara riktigt snyggt med jeans till en del klänningar...dock inte på självaste julafton!!!!!
Ha en riktigt bra helg!!! // Anna ♥

6 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hallo hallo..och vad ska du köpe denne gangen da??...Lugnt annars??..I morn blir det till att pulsa i snön ..det fint med al den vita snön..men nu vill jag ha VÅR..och inte gå omkring i den här tjocka pälsen...vi syns..natt natt..PIA

Sara sa...

Hej hej!
Vilken rolig sida!
Shoppa inte ihjäl dig nu då!
Kram

Granne med Selma sa...

Sonen har alltyid haft åsikter om vad han ska ha på sig eller inte. Du må tro att jag nästan slitet mig gråhårig för att någon gång få vara med å ha en åsikt om vad han ska ha på sig eller inte... När han var två år var jag 31... Tro för den skull inte att jag kunde rubba hans åsikter om vad han skulle klä sig i... näääej! Dottern däremot har inte brytt sig särskilt mycket förrän hon kom upp i tonåren:-)
Kram på dig1

♥ Pia... sa...

Halloj...vad blev det för köp?..många klänningar och en liiiten liiten..ja vad då??..får höre i mörn va....snöökram på dej..PIA

Geta sa...

Mycket fina kläder! Mina barn var för stora när me and I slog igenom tyvärr.
Har det kommit nån kurs så du kan ge mej lite inspiration?!
Syns i möra, ifall ni är på jobbet.
Kram.

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Kan inte annat än hålla med..Tokfräsiga plagg =)

Vill oxå tipsa dig som redan är med o tävlar hos mig (jätteskoj) att jag precis dratt i gång ännu en spännande tävling:

http://uj76.blogspot.com/2009/02/dax-for-tavling-igen.html

Kika gärna in =)