tisdag 7 juli 2009

Gott och blandat!

Nu är det semester...äntligen! Magsjukan är borta och jag känner mig piggare, härligt!! Igår åkte vi till IKEA och shoppade lite...det var kul! Det följde med både det ena och det andra hem och det är just det som är så kul med IKEA. Nya kuddfodral till den svarta soffan...

...och lillstumpan valde en ny lampa till sitt rum!! Hon ville INTE ha rosa eller lila så hon fastnade för den gröna. Jag gillar formen på den..lite retro!


Det värsta är att när man är på IKEA så går skallen igång med en massa idéer som MÅSTE genomföras till makens stora fasa...han blir lite trött på mig ibland!! Så, idag har jag börjat städa i köket. Jag har diskat, plockat undan och omorganiserat lite...får nog fortsätta med det imorgon!! Ja, just det...mamma kom vägen förbi med 15 liter jordgubbar så imorgon ska jag koka jordgubb- och rabarbersaft.




Ikväll ska jag träffa några arbetskamrater så vi får väl se hur pigg jag är imorgon!!! Ha en bra kväll!! // Anna ♥


3 kommentarer:

Geta sa...

Hej på dej!
Hur gick det, blev det nån saft?
Nu börjar jag tröttna på regn. Jag vill vara ute utan att frysa igen.
Vi hörs!
Kram.

♥ Pia... sa...

Hej..väntar på loppisstarten:)...kram..Pia

fyra vindar sa...

..o ida vatt ja på ikea..=)

gla ble ja för din söta kommentar..o första bilden föreställer ett fickursetui..klockan e borta o ja har stoppat in pärlor från ett gammalt halsband..

ha d smällkaramell..=)
/miss sophie