lördag 18 juli 2009

Jösses vad tiden går fort!!

Jag har redan haft två veckor semester...kan inte riktigt fatta det!!! Men det är klart, börjar man fundera på vad man hunnit med så kan man se det i ett helt annat ljus. Shoppingtur till Charlottenberg, shoppingtur till IKEA, hälsat på släktingar i Karlstad, gjort saft och sylt av 15 liter jordgubbar...

loppistur som ni kan läsa mer om HÄR, scrappat tre stycken sidor om kära dottern, varit på premiären av "Hujedamej, va många sånger", fikat med Drullputta, städat köksskåpen, m.m. Inte undra på att tiden sprungit iväg!! Det är något som händer med mig på sommaren...jag måste koka saft och sylt. Kan inte låta bli!!! I år ville dottern vara med och det var bara kul. Hon har stolt bjudit på sin hemmagjorda jordgubbssylt åt både höger och vänster. De senaste dagarna har jag njutit av min älskade lavendel...den är så fin. Jag hade egentligen inte tid att göra en krans men jag var bara tvungen...det är så rofyllt att sitta och pilla med lavendeln och bara njuta av doften.
Imorgon åker vi till Tjörn och kommer att vara där en vecka. Det ska bli riktigt skönt att få komma iväg. Hoppas bara vi får skapligt väder!!

Ha det bra och njut av sommaren...oavsett väder!! Kram Anna ♥


5 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Ha det riktigt gott på Tjörn, det är en av mina favoritplatser på kusten :O)

Geta sa...

Vilken fin krans du har gjort. Jag njuter av min lilla lavendel i kruka.
Ha en bra vecka och som sagt, hoppas ni får hyfsat väder.
Kram.

Sara sa...

Ha det nu så bra så hörs vi när ni kommer hem!
Kram

Frida sa...

Hej!
Det verkar ju som om du har hunnit med en hel del.
Hoppas du får en härlig vecka på Tjörn!
Kram Frida

Granne med Selma sa...

Ha det så bra på semestern! Kul att höra lite från dig :-)