lördag 22 augusti 2009

Vart tar tiden vägen!!!

Jag hinner inte med...vart tar tiden vägen??? När man kommer hem från jobbet så är det lite dåligt med energi och det lilla som finns läggs givetvis på familjen och sedan på lite pyssel. Pia, Drullputta och jag ska stå på höstmässan i Brunskog och det ska bli riktigt kul. Så vad blir det för pyssel i år...lite av varje, som vanligt...det blir skyltar, lite trådslöjd, ljuslampetter i trä, självklart lavendelskorpor och en hel del pyssel från Pia. Hoppas det kommer mycket folk och att vädret blir bra, hoppas, hoppas, hoppas!!

Ha det bra alla trogna läsare som tittar in varje dag trots att jag är dålig på att skriva...men det ska bli bättre!! Kram Anna ♥

2 kommentarer:

Vera sa...

Ja inte är det någon mer tid hos mig. Helgen har ju snart sprungit förbi. Sedan är det åter till verkligheten....men vi har ju det så mysigt på jobbet ju....

Kraaaam på dig
Malin

♥ Pia... sa...

Halloooooooooooooo...inte har ja nött mer pyssel än du..ja loooovar..och svär på att det är bare liite skrot:)...mest dravvel...Å jag glömde ju bort att svara dej..den fina bilden du skickade..kanon säger jag..helt suverän..du får ta patent tror ja...kommer gå åt som smör i solsken ..eller vad det nu hetter..allefall så är du duktig på vad du gör..och det vet du att jag verkligen menar oxå.....just nu har jag kommit hem från maja-lenas konsert..jättetrevligt.....före där så hade jag träff efter vägkanten:)..ha de göttigt..och njuuut av godiset..för på måndag..då du:)..kram..Pia