söndag 23 augusti 2009

Mums!

Jag har ju varit dålig på att blogga på sistone och jag har kommit underfund med att det oftast beror på att jag inte har bra bilder att lägga ut. Visst...mycket finner man på nätet och det är ju okej men många bloggar har så enormt fina och läckra bilder så jag har känt av en viss bildprestationsångest...undrar om det ordet ens finns??

Så...från och med idag ska jag inte bry mig om det och blogga ändå. Man kan ju faktiskt blogga utan bilder oxå, eller hur?

Fast inte idag!! Klicka på bilden om ni vill veta dess ursprung! Idag har min mamma, dottern, kära maken och jag varit i skogen och plockat kantareller och det var så härligt. Vädret var perfekt för att vandra runt i skogen och glo i backen. Vi brukar inte hitta speciellt mycket när jag är ute men idag gick det riktigt hyfsat. Det blev en del till frysen och en del till smarriga kvällssmörgåsar med smörstekta kantareller till mig och maken. Underbart!!! Japp...imorgon är det dags för en ny vecka med nya utmaningar, eller vad säger ni? Ha det bra!!

Kram Anna ♥

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Japp..det var ordet det...nya utmaningar:)...vi sees... kram..Pia

Geta sa...

Känner ungefär som du med bildprestationsångest, så nu finns ju iaf ordet!
Men jag gillar när du skriver med eller utan bilder.
Kram.

Vera sa...

Jag driter i bilder jag. Ôrker inte greje mä rôm för å få in dôm i blåggen.
Har också plockat kantareller i dag. Mamma och jag brukar inte hitta något värre. Men idag fann vi en halv papperskasse så vi var nöjda ändå.
See ya tomorrow bejben.

Kram Malin