söndag 22 juni 2008

Äntligen...

...börjar jag få ordning på min scraphörna. Idag var vi på IKEA och shoppade ett hörnarbetsplats och den passade perfekt. Den heter "Alve" och är mörk, nästan svart. Jag har inte fått allt på plats och jag kommer nog att möblera om bland mina grejer ett antal gånger men vi väl se...


Tänk att få stänga dörrarna när man inte vill fortsätta utan att någon klåfingrig lite pysslare lägger beslag på det mesta. Hittils har jag suttit vid matbordet i vardagsrummet och grejerna har blivit liggandes framme till dotterns stora förtjusning. Klippa, klistra, rita, limma...helst mammas dyra scrapgrejer hör till hennes favoritsysselsättning. Men nu blir det ordning och reda, eller vad tror ni???
Hoppas ni alla haft en härlig midsommar...tack för alla hälsningar och mejl, de värmer. Nu ska jag hoppa i knopplådan och ladda för morgondagen. Jag har bara 4 arbetsdagar kvar och gissa om det ska bli skönt med semester.

Ha det bra!!! // Anna

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Åh..nu blev jag avundsjuk minsann:) jisses så fint..det skåpet var ju kanonfint..och vilken ordning sen..bra jobbat...ja hoppa i knopplådan du..PIA

Anonym sa...

Vilken härlig scrapvrå!! Skönt att kunna stänga dörren, så att ingen annan behöver se om man lämnar pysslet i full gång!


www.veronikap.blogg.se

Anonym sa...

Vilken härlig scrapvrå!! Skönt att kunna stänga dörren, så att ingen annan behöver se om man lämnar pysslet i full gång!


www.veronikap.blogg.se

batgirl sa...

Vilken mysig lösning! Bara att stänga dörren...
Jag gillar att göra egna kort, men jag har inte kommit så långt ännu. Är en äkta "nybörjare".
Om man nu skulle börja scrappa, tycker du att man ska gå någon grundläggande sorts kurs då? Jag har haft funderingar på att börja scrappa, det verkar så roligt.
Ha´de bra!