onsdag 25 juni 2008

Några rader från mig...

Jag vet inte vart tiden tar vägen...de sista dagarna har bara rusat förbi och jag har inte hunnit blogga något. Men, men...imorgon är det sista dagen före semestern och det ska bli riktigt skönt. Jag har shoppat lite sommardeckare idag på nätet så jag har något att läsa framöver b.l.a. Camilla läckberg, Mari Jungstedt och Lars Bill Lundholm. Läckberg har jag läst förrut men inte någon av de andra...vi får väl se om de är bra eller inte.

Vi har målat vårt vitrinskåp och nu är det vitt, så vitt. Jag är riktigt nöjd och jag längtar efter att kunna sätta in alla grejer...men allt är inte målat ännu. Jag har ett hyllplan och dörrarna kvar. Vi hade en enorm tur som gjorde detta nu för när jag kollade hyllplanen så visade det sig att ett av dom var trasigt och hade troligen gått helt av ganska snart så gissa om jag blev glad att vi upptäckte det i tid. Så här ser skåpet ut idag...


Nåja...när det gäller mitt viktväkteri så har jag inte ansträngt mig speciellt mycket de sista veckorna. Jag har stått still sen förra veckan men totalt har jag knipit 3.7 kg och det är helt okej. Nästa vecka när jag är ledig ska jag försöka mig på att cykla och ta promenader...då kanske det går lite lättare att skärpa sig med maten också.


Ha det gott alla där ute!! // Anna

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Ja jädrar i min lilla låda..eller ska kanske säga skåp:)..vad fint det blir..vilken färg den där vita är du.. ska bli spännande att se hela skåpet klart ..med servisen och allt..kram..PIA

♥ Pia... sa...

Inne och kikar igne på skåpet..du ..det blir fint :).... nu ska jag te jobbet innan semestern slår klorna i mej..tjing vi syns där..PIA