söndag 5 oktober 2008

Arvikamârten är slut...

...och det har varit en lyckad helg. Det blev inte några stora inköp...lite julpapper, självklart...


...lite mârtensgodis är ju aldrig fel...


...och givetvis nya strumpor. Imorgon ska jag ta och göra en storrensning i strumplådan, det kan behövas, det lovar jag! Igår var det trångt, mycket folk och hyfsat väder. Allt utom regn är hyfsat för mig när det gäller mârten. Att strosa runt i regnväder på torget är något som jag helst undviker...det finns en stor risk att få ögonen utpetade av alla paraplyer. Idag hade de lovat busväder men vi vaknade upp till en härlig, solig och höstfin dag. Lillstumpan har pratat om karusellerna hela veckan så gissa om hon var nöjd idag. Att få åka karuseller tillsammans med bästa kompisen var en riktig höjdare.

Eller som bästa kompisen brukar säga...vi ä konkisar vi!! Hoppas ni alla haft en bra helg och och att ni är laddade för en ny vecka!! Ha det bra!! // Anna

6 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Oja..ä du laddad ..så ä ja dä mä..:) syns te möran..före tuppen ..kram och gonatt..PIA

Granne med Selma sa...

Så fint du gjort på bloggen! Tack för att du länkat och lycka till i utlottningen:-)
Kram Sussie

Frida sa...

Vad fint det har blivit på bloggen!
Ja julpapper är ett måste men jag väntar nog ett tag till med att köpa.
Hoppas du får en bra vecka!
Kram Frida

♥ Fyra årstider sa...

Vad mysigt med en go värmläning. Min pappa hade dansloge i Kopparberg, så värmläningar minns jag med värme.

Såg att vi båda jobbar med barn, men du verkar väldigt pysslig.
Kram Lotta

Gårdsromantik sa...

Vilket mumsigt godis du köpt!

Vackert fat det låg på också.

Kram Maud

Lallis - liv och leverne sa...

Gott med godis:)
Och julpapper är det alltid bra att ha!
För, förr eller senare behöver man det ju liksom.
Ha en fin kväll.
Kram Lallis