fredag 10 oktober 2008

Impulsköp!!

Förra söndagen satt jag och surfade runt och kollade in mina favoritsidor och en av dom är Gårdsbutiken Havsviken. Där fick jag syn på en julkudde som jag bara var tvungen att ha...mejlade, fick svar, betalade och idag kom den. Den är SÅ fin!!! Eller hur???


Bilden är lånad från hennes blogg så gör er ett besök på bloggen. Det var ett riktigt impulsköp men jisses så nöjd jag är med kudden. Nu är längtan till jul ännu större...det känns som om julen kom på tal redan under semestern. Hur knäpp är man egentligen?


Ja...annars så syr jag linnekarameller till julmarknaden, nålfiltar hjärtan, gör kort och lite annat smått och gott. Jag vet inte hur tiden ska räcka till men det löser sig på något vis. Idag har jag har tagit mig tid till att surfa och kollat runt lite...och jisses så mycket fina bloggar det finns egentligen, visst är det roligt? B.l.a hamnade jag hos "Fyra årstider" och det fanns en hel del fina bilder där. Hon är jätteduktig på att fota, tycker jag. Kolla in där så får ni ser hennes utlottning.


Ha en bra helg och sköt om er alla!! Kram Anna

12 kommentarer:

Granne med Selma sa...

Åååååå!
Så fin!
Kram Sussie

Sara sa...

Den är verkligen jättefin!
Kram

Gårdsromantik sa...

Vad roligt att du är nöjd!
Visst är den fin!

Tack för bra reklam också - det kan man aldrig få för mycket av!

Kramis Maud

Viola sa...

Hejsan, javisst har Maud vackra saker, handlade själv för ett tag sedan en ljuvlig glasklocka, ha en bra lördagskväll och tack för titten på det vackra röd/vita, kram VIOLA

Vera sa...

Vill åsså ha en sån kudde!! Vad fin den är....
Ha en trevlig kväll......

♥ Fyra årstider sa...

Kudden var super söt, den skulle man inte säga nej till. Lycka till i utlottningen hos mig.
Kram Lotta

Geta sa...

Jättefin kudde!!! Konstigt att man aldrig får för mycket julsaker. Börjar vänta på att få åka på julmarknad och se alla ERA fina saker.
Kram.

♥ Pia... sa...

Heeeeeeeeeej vad gör du?..bloggar eller?..kommer snart...PIA

Frida sa...

Vilken fin kudde! Jag längtar också till jul.
Kram Frida

tina | pepparochvanilj.se sa...

Tack för att du ville tävla hos mig på Peppar och Vanilj! Tyvärr vann du ju inte denna gång, men jag önskar dig större lycka nästa gång! Håll ögonen på min blogg, snart blir det en ny tävling!

Trevlig helg!
Kram Tina

s.m.i.l.e sa...

Hej! Jättefin kudde, så jag förstår att du blev nöjd! Hrm...får nog surfa in en sväng där och kolla vad som finns. Efter att jag kollat in din blogg! Tack för hälsningen och besöket! Kram och fortsatt trevlig fredagskväll!

s.m.i.l.e sa...

Hej! Jättefin kudde, så jag förstår att du blev nöjd! Hrm...får nog surfa in en sväng där och kolla vad som finns. Efter att jag kollat in din blogg! Tack för hälsningen och besöket! Kram och fortsatt trevlig fredagskväll!