söndag 18 januari 2009

Ingen tid...

... och oftast ingen ork att sätta mig vid datorn och blogga. Visst är det sorgligt? Det som är så kul och givande, egentligen! Nu är vi färdigflyttade på jobbet...fyra avdelningar som hittat till sina nya, fina, fräscha lokaler. Det är verkligen så enormt fint!!! Jisses vilket jobb det varit att flytta allt...men nu är det gjort och nu är det nya tag som gäller. Eller hur?!?

Jag har ändrat min banner och lagt in lite nya bilder...de är funna på flickr.com. Om ni inte hittat dit än kan jag rekommendera ett besök, det finns massor av fina bilder. Mina är tagna av Bahman Farzad och är en av många duktiga fotografer som lägger ut sina alster på flickr.

Jag och drullputta har fått äran att hjälpa till med att ordna inbjudningskort, kyrkoprogram, placeringskort och festprogram till ett bröllop. Det är en kompis arbetskamrat i Stockholm som ska gifta sig och hon ville anlita någon som sysslade med sånt...och det blev vi!! Det är verkligen jättekul så idag har vi gjort inbjudningskorten färdiga och imorgon ska vi skicka dom till brudparet. Hoppas de kommer bli nöjda! Vi får se om jag lägger ut en bild på dom lite längre framöver.

Tack snälla söta Pia för utmärkelsen, jättegulligt!! Ja...mycket har jag blivit kallad men aldrig, skrattkrampsanfallande!!!!! Tack, det samma!! Tänk vad gamla vi kommer bli eftersom vi har så roligt jämt. Kram på dig!! Nu skickar jag denna vidare ut till alla mina besökare som trofast kommer hit och läser...stor kram till er alla!!

Sköt om er och ha det bra!! // Anna ♥

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

haj haj..ja här är det allt annat än skrattet som framkallar kramperna nu...den där jäääädra...flunsan tar knäcken på mej..för att inte säga hostan..får ju inte luft ibland..min käre hälft tycker nog jag är billig på natta..när anfallen sätter till..ja inte kan det vara nåt roligt att ligga i samma säng när den ena halvans madrass håller på att ramla ner av allt hostande..stackars Selma då som ligger med nosa vid huvudet på mej..ser du synen framför dej:)..såå ni har knåpat färdigt på korten nu..vad skönt....ringde dej idag..men ....är hemma i morn med..tror inte föräldrarna blir så glaae med att lämne barna sine te mej i mörn..med den hackinga:)..vi hörs..ringe te jobbet i mörn för vidare snack.....tack för resten..fin banner oxå...kram..på däää..PIA

Geta sa...

Fina bilder du har hittat.
Saknade dej på jobbet idag!
Vad tråkigt det är när tiden och orken inte riktigt räcker till, till allt roligt som man vill göra. Ska bli himla kul att få se era bröllopsalster.
Krya på dej!
Kram.

Sara sa...

Jättefina bilder! Får kolla in sidan någon dag.. kanske finns ngn bild på en uggla.. :)

Kram S

LillaFlisan sa...

Nu när jag kan komma ut på nätet ett litet tag passar jag på att besöka alla för mig fina nya (och gamla) bloggar för att låta mig inspireras och så klart säga Tusen tack för att du vill delta i mitt lilla lotteri!!!

Stor kram

Flisan