torsdag 1 januari 2009

Nu är glada julen slut, slut, slut...

...julegranen, den ska ut, ut, ut.

Ja, vi fick nog tag på blomsterhandelns måndagsexempel. Den började barra efter bara någon dag inne, men eftersom man hade ganska fullt upp med diverse saker så åkte vi aldrig och klagade, vilket vi egentligen skulle ha gjort. Med förmaningar att ingen fick röra granen så stod den ganska bra ända tills idag.
Den var fin, så länge det varade. Det kändes helt okej att städa bort den idag. Bort med det gamla och in med nya. Idag på årets första dag!!! Nytt år, nya chanser och nya möjligheter, eller hur?

Jag vill önska er alla där ute ett riktigt
Gott Nytt År!!!

Stor Kram till er alla!! // Anna

10 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Nää men se goafton i stôga..hur står det till..Bra förhoppningsvis..Nytt år, nya chanser och nya möjligheter...skrev du ..jaaa visst är det såå..jag ska iallafall försöka eftersträva det..i några dagar:)..du..vi hörs..kram..från andre sia av stan..PIA

Sara sa...

God fortsättning!
Kram Sara

Frida sa...

Vilka fina julsaker ni har! Ja nu är det snart dags att slänga ut julen men detn får allt vara kvar några dagar till hos mig.
God fortsättning till dig!
Kram Frida

Grodmamman sa...

God fortsättning!
Jag har ju inte gjort bannern själv utan fått hjälp. Kan inte göra sådant själv, även om jag skulle vilja!:)
Kram

Sara sa...

Ni har alltid otur med granen ju! :)
Kram S

Granne med Selma sa...

Haha! Ja, dessa barr... Man dammsuger barr i flera veckor efter att granen kastats ut. De letar sig ner i springorna på trägolvet:-)
Önskar dig ett riktigt gott 2009!
Kram Sussie

♥ Pia... sa...

Nu är glada julen sluuuut snyft..och den har jag kastat uuuuut...eller kanske ska jag säga ..upp..hihi..äsch..flamsar bara liite..efter vi snackat i fonen förut så skulle jag sitt och bara slappa framför tv..men vad f***n det är ju inge och se...får man blogga istället:) syns i mörn..tjing..

♥ Pia... sa...

Hej du har sett att du fåt nobelpriset va?...annrs ..finns det hos mej för avhämtning...tycker du var värd det:)..syns på ons....

♥ Pia... sa...

äh..de ä väl de man är till för:)..du vet två öron..eller heter höron??....nu har jag tittat på en triller..skitspännande..glömde tid och rum...nu har jag inte lust att sova:)..natt natt..PIA

Anonym sa...

Hej! Som jag skrivit till de andra Bloggarna i samma "jobbkvarter" som dig: Jag får väl erkänna att ja är en smuuula avis att jag inte jobbar där nu, ett helt nytt ställe!!! "Ja ja, vad är väl en dag på slottet...trist o tråkigt, men alldeles underbar!!!" :-D Tack för det fina julkortet, "Kara" säger han Affe när vi tittar på det. Ha det gôtt å hälsa de andra. Kraaam Linda