tisdag 10 februari 2009

Ett gott skratt!!!

Ni vet hur det är när man surfar runt...till slut vet man inte var man hamnat eller hur man hamnade där. Jag fann dess goa gossedjur på något håll...visst är de underbara???


"GIANTmicrobes......är mjukdjur som ser ut som små, små mikrober - bara det att de är förstorade sådär en miljon gånger. De ger bokstavligen ett ansikte åt förkylningen, fotsvampen, hostan, den dåliga andedräkten eller vägglusen." Läs mer om dom på deras hemsida!!
Gissa om jag skrattade gott åt dessa härliga gossedjur!!! De är från början gjorda i undervisningssyfte men har blivit ett storsäljare...och vem kan motstå dom, jag bara undrar??


Förkylningen ser ganska gossig ut...och öroninflammationen ganska oskyldig!!!


Penicillinet lite virrigt och vimsigt...



...fettcellen gör skäl för namnet och hjärncellen, ja inte vet jag vad man ska säga!! Men roliga var dom!! Ha en fortsatt bra vecka!! // Anna ♥

7 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Haha..de var goa de..särskilt fettbazillen..hihi

Marianne sa...

Ha, ha vad lustigt. I går kväll gjorde jag likadant och hittade just dessa skapelser. Min syster är barnmorska och jag tänker köpa spermie och äggcell till henne. Men det finns mycket att välja på.
Det värsta är att man ju lätt blir sjuk utan att skaffa sig "smitta" .

Sara sa...

Ha ha ...Jätte söta!
Kram

Britt sa...

Hej!
vilka roliga figurer!
jag gillar din blogg, jättemysig.

Ska ta mig en titt på lite äldre inlägg.

Kram Britt

Anonym sa...

Ha ha de var hur goa som helst.Kul när man hittar roliga ,goa saker som man inte visste fanns.
/Gunilla

Marie sa...

Va söta. fast de riktiga är ju inte alls söta. Det har vi fått erfara i denna familjen ett tag.

Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll.

Frida sa...

Jättesöta! De blir man glad av.
Kram Frida