lördag 14 februari 2009

Vilken underbar dag!!

Idag har det varit en alldeles underbar vinterdag här i värmland. Det var kallt imorse...-15 grader men solen värmde så härligt så på förmiddagen vad det bara -5 grader. Vi packade ryggsäcken med fika och gav oss iväg till pulkabacken.

Det är en lång, lång backe som avslutas ute på sjön. Fort gick det och ont gjorde det i ändan...men otroligt kul!! Vad gör väl lite blåmärken när man har roligt!?!? Dottern var definitivt nöjd, om än aningen sliten!!

Visst är det underbart med vintern när det är fint väder...solen värmde så skönt när vi satt och fikade och bättre kan det inte bli...på vintern, eller hur?? Ha en fortsatt bra helg!!
Stor kram till er alla...

9 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Se där ja...:)..du fixade det oxå...hihi...Så du har motionerat..BRA!!..Det har jag oxå.. i mörn blir det mer pulka och massäck..ha det göttigt..och njuuut av helgen den långa..för snart ärrä måndag...kram..PIA

Sara sa...

Härligt!
Själv har jag suttit inne hela dagen...
Kram

Geta sa...

Laddad inför veckan??
Känns lite motigt måste jag säja men det är bara att köra på. Har varit ute en stor del av dagen. Tråkigt nog var det mulet där vi var.
Syns i môra.
Kram.

Pillargontanten sa...

Tack!
Ser att du haft en lika härlig helg i solen som oss! Trots att vi lagt golv har vi hunnit en del ute också, grillat korv tex :)

Annika Christensen sa...

Ohh vad härligt!
Här står snödropparna i snö.
Ditt förra inlägg var ju för himla kul.
Ha det gott
Annika

Marie sa...

Ja, gud vad det är kul att åka pulka. Vi åkte i helgen och jag kom på mig själv att jag inte haft så här roligt på länge :) Tur man har barnasinnet kvar :)

Ha en trevlig dag, kram Marie

♥ Pia... sa...

Hej...håller mej sysselsatt...:)..du ..kolla in den här då...visst är det en känd barnomsorgare som är modell??http://katrinbawah.blogspot.com/

vit och pastell sa...

Det är härligt att vi haft en riktig vinter i år men nu längtar jag efter våren. I detta nu så har det börjat snöa igen - önskar att det kommer mer än bara puder.

Trevlig helg / Maria

Granne med Selma sa...

Härligt med en dag i pulkabacken! Här har barnen kommit in ivärsta slalombegäret! Det är BARA det som gäller och där hänger jag inte riktigt med...
Kram Sussie