torsdag 26 februari 2009

Imorgon...

...fyller lillstumpan 4 år och jag kan inte fatta det!! Det är ju inte längesedan som hon fyllde 1 år och som hon storögt tittade på paketen samtidigt som det var jätteläskigt när det prasslade i pappret när man öppnade. Så pass läskigt att man var tvungen att krypa upp i mammas knä för lite bekräftan.

Tänk vad tiden flyger iväg!! Att bli 4 år är ett stort ögonblick...man är SÅ stor att man kan önska sig slalomskidor. Tänk det ni!!!

Ha en bra helg!! Det ska vi!!!

Kram Anna ♥

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att jag hittar en blogg som liknar "mig själv". Sådant som jag tycker om!

Kramis

Geta sa...

Ja du tiden flyger iväg och det går bara fortare och fortare ju äldre barnen blir.
Ha en trevlig födelsedag!
Kram.

♥ Pia... sa...

Hej..stort kalas på gång förstår jag.....ja barna de blir store..och vi blir litte gamle..men så ska de va...önskar en bra födelsedag och stora grattiskramen till lillstumpan..kanske man får kalla henne storstumpan nu då:)...kram..PIA

Annika sa...

Jisses vilken bloggtorka jag har.... men här går det undan.... härligt med kalas... vi har 12-års kalas denna helg för Stintan fyller påtisdag... åren flyger.... Ha det så bra.....Kram Annika

Annika Christensen sa...

Ja du tiden går så fort...
Mina är stora och flyttat hemmifrån så njut så länge du kan.
Ha det gott
Annika

Pillargontanten sa...

Grattis till Lillstumpan!