lördag 21 februari 2009

Snön vräker ner...

...och vintern ligger som ett täcke över hela stan! Jag tycker det är mysigt...kan inte hjälpa det!! Tyvärr blev det ingen skidåkning i fredags eftersom lillstumpan åkte på en rejäl omgång med feber men imorgon ska jag försöka mig på en tur på längdskidorna, tillsammans med Pia! Hoppas hon inte ska vurpa imorgon med...inga mer brutna stavar, fast å andra sidan gör det väl inget så länge det är stavar det handlar om...det vore värre med ben och armar. Läs inne hos Pia så får ni se bildbevis på eländet!!

För några veckor sedan vann jag en tävling inne hos inredning med mera! Vinsten står så fint på min byrå och jag är jättetacksam. Tusen tack Ullis!!!

Veckan har gått så fort och jag hinner inte med allt jag vill göra...jag har miljoner saker som hänger över mig som en mara. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag brukar skriva listor men just nu är det alldeles för mycket på den listan så jag blir alldeles matt!!

Nåja...en dag i taget!!! Ha en fortsatt riktigt bra helg!!

7 kommentarer:

Marie sa...

GRATTIS till vinsten. Har något till dig på min blogg, kram Marie

Frida sa...

Vilken fin vinst,grattis!Här har det också snöat. Tack så mycket för din gulliga kommentar,hoppas du får en fortsatt trevlig helg!
Kram Frida

♥ Pia... sa...

Nää men du ..den var ju sk***t fin ju..en sååån vill ja å ha...syns i möra ..om vi tar oss ut vill säja ..för vräker ner snöö ja det gör det..kram & gonatt..PIA

Sara sa...

Hoppas att ni klarar er undan nu då..
Lycka till med skidåkningen!
Kram

Gårdsromantik sa...

S¨härligt med en skidtur - bara solen ville kika fram så det blir lite varmare.

Kram Maud

Geta sa...

Hoppas skidåkningen blev av nu!! Vi har åkt lite idag, men det var dåliga spår.
I morgon börjar en ny vecka, nr 1 är avklarad!!
Kram.

Lisas inredningsblogg sa...

Grattis till vinsten och lycka till i tävlingen hos mig :D