söndag 20 september 2009

Lite trött, aningen hes och...

...ganska sliten. Det har varit så hektiskt den sista tiden. Mycket att göra, slitigt på jobbet och en del att fundera över så energin har inte räckt till för att blogga. Tyvärr!! Nu hoppas jag att lugnet ska lägga sig och att energin återvänder. Jag fick lite påfyllning igår när jag och ett gäng glada flickor...ha, ha, begav oss till Karlstad på Ladies Night 2009. Svägerskan fyllde jämt i våras och då bestämde vi oss för att bara vi "flickor" skulle hitta på något tillsammans. Det var ett bra beslut, det kan jag lova!!

Det var gott om ögongodis, superbra musik och jäkligt många högljudda damer med trånande blick!! Men jisses så bra det var...jag hade så ont i magen av allt skratt, träningsvärk i armar efter allt klappande och en hes röst som definitivt måste vila idag. Men jag är mycket nöjd!!! Tack för sällskapet igår!!!
Ha det bra!! Kram // Anna

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

haha..då får man höra en massa sång i möra då:)...ja jag var på fest jag med ..fast lite annorlunda mot din...hihi..80 årskalas...framträdandet där var oxå liite annorlunda mot ditt..hebbe sisters...och inga trånande blickar där inte...hihi..vi syns vila dej nu riktigt mycket..kram..Pia

Anonym sa...

Trillade in via Google Blogg-sök :)

Jag har lite foton från Ladies Night i Karlstad om du vill se :)

Kika på den här adressen:

http://spindeltjejen.wordpress.com/2009/09/27/ladies-night-karlstad-19-september-2oo9/