lördag 26 september 2009

Jag har drabbats av...

...en trötthet som jag inte upplevt på länge. I början av veckan var det riktigt jobbigt när jag kom hem efter jobbet, det var enormt svårt att hålla sig vaken. Som tur var vände det på torsdagen och det var en lättnad. Jag for till Karlstad och hälsade på Drullputta som ligger inne med havandeskapsförgiftning. Jag kniper med tummar och tår för att lilla bebben ska stanna kvar i magen och att båda två ska må bra!! Drullputta är en fighter så det kommer att fixa sig, det har jag bestämt!!!

Idag har det blivit en shoppingtur till Charlottenberg med svåger och svägerska och det var kul. Gjorde inga stora inköp men det var kul att komma iväg. Annars har dagen varit lugn och det känns att man behöver lite återhämtning. Jag älskar hösten med alla färger och den underbara luften och nu när det varit ganska varmt har det varit så enormt skönt ute. Imorgon ska det bli en promenad...

Bilden är ej min egen utan lånad...klicka får ni se!

Ha det bra!! // Kram Anna ♥

5 kommentarer:

♥ Pia... sa...

hallo där...vad har hon nu drabbats av ..tänkte jag:)..höstpyssel??..flunsan??..men trötthet..joo..det var kanske inte vad jag gissade på..sov i kapp dej nu då..så öser vi på ..på måndag..jag har bara gjort en liten tripp..till kongsvinger..Birkebeineveinen...lillehammer..gjövik..osv...mysigt..gick en liten tur på fjället..men nu dyker ja ner i soffhörnet..ha de..

Sara sa...

Inget vidare med denna tröttheten! Det är ju så jobbigt, man känner sig nästan som man går i en egen bubbla..

Jag ska fortsätta försöka knipa ;)

Kram

Granne med Selma sa...

Var rädd om dig!

Anonym sa...

Hallåjsan! Ja, det är kul att snurra runt på internet - jag brukar söka på "Bloggar" på google - det funkar jättebra om man vill leta efter någon specifik grupp - nu kikade jag efter Ladies Night Karlstad för att se om någon annan varit där :)

Jag har en Canon Eos som jag fotar med nu, fungerar jättebra med den för mig, även om jag säkert kommer att "byta upp mig" någon gång framöver - mycket handlar ju om objektiven och själva fotografen (och modellen *ler*).

Hoppas att du fått en bra start på veckan tjejen :D
//Carro

♥ Pia... sa...

Hej..nu har ja skreve klart..hade du det bra idag..?..var du te Sara med?..mår dom bra?..kram..från virrpannan/stressmonstret ..