söndag 18 oktober 2009

Jag har funderat...

…på hur jag ska gå vidare med denna blogg. När jag går tillbaka och läser så ser jag att jag ofta skriver att tiden inte räcker till. Det blir långa luckor mellan inläggen och det tycker jag personligen är tråkigt. Meningen med bloggen har hela tiden varit ett den skulle funka som en slags dagbok…vilket jag märker att den inte gör. Jag prioriterar inte bloggen längre fast att jag fortfarande tycker det är roligt men jag väljer hellre att sätta mig och sticka eller tex att titta på tv:n eller göra annat.

Jag har valt att inte vara helt anonym…trots att jag inte använder mitt riktiga namn men ni kära och nära vet ju ändå vem jag är. Trots detta finns det delar av mitt liv som jag inte berör, vilket jag medvetet har valt själv. Nu kommer en period som jag inte tänker ventilera här inne utan väljer andra sätt och med tiden kommer jag nog att ta upp min blogg för jag gillar den och de som besöker mig. Tack alla ni som har hängt med...ni som har bloggar kommer jag självklart att fortsätta att besöka och skriva hos, var så säkra!!!

Miljoner kramar till er alla och…på återseende!!

Anna ♥ ♥ ♥ ♥

5 kommentarer:

Geta sa...

Synd att du inte fortsätter :-(
Men vi får väl ses på andra sätt i stället. Ha det gott så syns vi i môra.
Kram.

♥ Pia... sa...

hm...jahaja..jo men det är nog så..du har inte tid just nu..ditt nya liv kommer att innehålla såå mycket att det får du ventilera med oss som känner dej IRL..OCH det hoppas jag..för inte ses vi mycket nu för tiden..förstår inte vart tia tar vägen...??..japp men du..vi kan väl ses och prate litte i möra på jobbet..:)..kram.och gonatt..

Granne med Selma sa...

kram till dig!

Gårdsromantik sa...

Kram till dig också!

// Maud

♥ Pia... sa...

Kan du inte "öppna" tankarna igen?.....