måndag 13 augusti 2012

Att blogga med mobilen...

...var en ny erfarenhet. Det har liksom inte blivit av att jag testat det trots att jag älskar att pilla med telefonen. Nu var det nog suget efter att blogga som gjorde att jag äntligen tog tag i det. Det är lite trixigt men vi får väl se hur det kommer att se ut!!


I söndags var jag och kära maken runt och tittade på "tusen trädgårdar" eller det räckte med tre tyckte vi.

Det var väldigt spännande att få kliva in i vilt främmande människors trädgårdar och se vilken odlarglädje som finns och i vilka olika uttrycksformer det får.

Härliga blommor, färger och idéer och en stor portion med glädje! Se och njut!!



Ha det bra!! // Lena

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Hejsan;))) gick ju bra det där ... För dej menar jag ...;) fick du redigera i stoooora datorn eller gick det via mobilen ??? Ååå sååå vackra vackra bilder det var.. Syns i mörn...Pia