måndag 19 maj 2008

Recept, planering och positiva tankar!

Så...då sitter man här med en hel bunt med viktväktarpapper och det är otroligt vad mycket recept det finns egentligen. Ikväll ska jag kolla igenom allt och försöka planera lite för hur jag ska lägga upp det hela. Jag har en liten startsträcka fram tills nästa måndag...vilket känns bra! Har kollat in en del viktväktarbloggar och det är ju väldigt spännande att se hur andra gör det och sen är det alltid uppfriskande med nya recept och nya idéer. Nu vill jag förändra mitt liv och det ska jag!!!

Ja...det kanske inte var helt rätt bild till temat men jag orkade inte låta bli...visst ser det otroligt läckert ut? Nåja, jag känner mig motiverad till att dra igång och sommaren är ju ett bra tillfälle med alla grönsaker och all frukt. Tyvärr har jag dragit på mig en förkylning under helgen så jag har helt enkelt inte orkar släpa mig ut och gå idag...orken räckte knappt till att jobba 8 timmar. Vilken tur att det inte är så slitsamt att sitta framför datorn...

Ha det bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä men du...inte får du fresta sååå..jag som precis orkade hålla mej från att ta tag i en kexchoklad..som jag fick av någon igår ..bara för att..Den stoppade jag i fickan och kom på den förut..MEN jag lät den ligga i skåpet istället..NU sitter jag med ett torrt kex ..det är såå torrt att det dammar:) ha det bärst ♥ ...Mimmi

batgirl sa...

Det är ju kanonbra att du "tagit tag i det"! Du är välkommen in o titta hos mig. Jag har oxå vägt ungefär som du men är snart i mål. Hoppas att jag kan inspirera dig lite...

Anonym sa...

Hej...är hemma och rastar hunden...passar då på att blogga lite:)...och kikar in til dej för att se om du har nåt nytt...Samt att säga att du får krya på dej...:♥ ..."Mimmi"