tisdag 20 maj 2008

Strandad späckhuggare!

Förkylningen har fått mig i sitt grepp och jag ligger däckad, host och snörvl!!! Men att ligga hemma sjuk med gubbe som har frivecka på jobbet och en 3-åring som är på sitt allra mest "strålande" humör, det är inte lätt kan jag säga. Men jag har försökt vila och läst lite Unni Lindell, en favvo bland alla deckardrottningar. Kanonbra!!!

Tack för era avtryck, det är så himla kul när ni skriver. Jag har lovat mig själv att bli bättre på att göra det på andras bloggar för man blir glad när någon skrivit. Nu ska jag krypa ner i soffan...somnar nog ganska snart, kan jag tänka mig. Gubben är ute och klipper gräset och lilltösen är med mormor till lekparken så nu är det lugnt en liten stund iallafall.


Ha det bra! /Anna ♥

2 kommentarer:

Cee sa...

Stackars dig krya på dig... kram Cee

Anonym sa...

hohoho...ja du jag förstår om det är jobbigt med gubben hemma när man bara vill vara:).....jag har jobbat..puh..jag har varit ute och gått en längre promenad..och hamnade på villaområdet bredvid mej...you know....där träffade jag en danska som har en urhäftig trädgård..och blev rundvisad...jäklar så häftig..blev välkommen dit igen..OCH gissa..det ska jagta henne på orden:)..näää nu ska jag ut och måla en soffa!! tjingeling..och krya på dej ... ♥ kram " Mimmi"...