söndag 25 maj 2008

Söndagsfunderingar!

Så är helgen nästan slut och det har gått så fort. Fattar inte!!! Jag har inte hunnit gjort det jag tänkt mig. Jag var och köpte lite nya blommor till köket för de jag hade såg bedrövliga ut...det blev 2 nya krukor oxå! Det kändes fräscht med lite gammelsvenska blommor med vita krukor.
Mårbacka är så fin, tycker jag!!!
Igår firade vi Mors-dag...vi fick inte ihop det idag, men det var trevligt ändå. Vi grillade oxfilé och till det åt vi klyftpotatis, guacamole, bönröra, sallad och lite vin. Gissa vad vi åt till efterrätt...chokladdoppade jordgubbar, SMASK!!! Kunde inte motstå det...filurade på det ända sedan jag satte in bilden för några dagar sedan. Kommer ni ihåg? Våra såg inte lika proffsiga ut men bara att doppa dom i varm choklad var helt tillräckligt.Fick blommor och hudprodukter och en prenumeration på Lantliv...JIPPIE!!! De är för goa!

Jag är något bättre från förkylningen men inte helt...men imorgon blir det jobb iallafall. Imorgon ska jag börja mitt nya liv och det känns väldigt bra...kommer visserligen att få stora problem med att vänja mig av med sötsuget, men det SKA gå!!! Av erfarenhet så vet jag att planering är det viktigaste för att det ska funka bra, så ikväll ska jag sätta mig och skriva lite shoppinglistor så att jag får det jag behöver.

Ha det bra!! /Anna ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh..fick du lantliv..så kul...jag är oxå nöjd..fick några fina saker från noll 54...:) och blommor....ja mårbacka är fina blommor brukar ha några varje år i något fönster..i år är det vita pellisar i köket..samt vita linnegardiner..inte fel det heller..i morgon så kör vi så det ryker..blir kanon..och sötsuget ä..h..det kommer du över snart..blir sötsuget för stort måla:) och måla ..måla..så är det suget över...lovar..fast man får bita ihop liiite.....Kram..MIMMI......