torsdag 22 maj 2008

Tråkigt!!!

Det är tråkigt att vara sjuk! Snorig, hostig (låter som en storrökare), tätt i bröstet, trött...mitt gnäll kan hålla på länge, SUCK!!! Det kanske är ett friskhetsteckan att man börjar bli uttråkad. Synd bara att inte kroppen fattar det!! Jag har plöjt några deckare och nu har jag gått över till att kolla in recept. Det är ju ganska kul...har en del idéer inför nästa vecka. Hade tänkt att försöka mig på att fixa matlådor eftersom jag vet att maten på jobbet inte är den bästa.

Måste bara visa några underbara träskor som jag vill ha, vill ha, vill ha!!!!!

Visst är dom fina???? Skorna kommer från ett företag som heter Calou http://www.calou.se/produkter.htm

Nä...jag får nog lägga mig en liten stund, snörvl, ha en bra fortsatt dag!!! Vi hörs vidare!/Anna ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo hallo..vilken färg vill du ha?..Ja får allt vänta med mina...blev ett par walkingskor istället:)..nu väntar kudden på mej ..sov så gott.."Mimmi"