lördag 28 juni 2008

En lugn lördag...

...har det varit idag. Tog det väldigt lugnt på förmiddagen, gjorde ett kort till grannflickan som skulle ha kalas idag...


...så blev det. Jag köpte ett nytt presentpapper på Lagerhouse igår och jag tyckte det var så fint, rött med vita prickar. Det fick mig att vilja använda det i kortet och på den vägen blev det.

Vi hade köpt en canvastavla med ett kattmotiv och färg att måla tavlan med. Jag tror hon blev nöjd, det verkade så. Nu ska jag sätta mig och surfa och leta efter en del scrapgrejer som jag behöver...distress ink bl.a.

Ha en bra kväll!! // Anna

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Gokväll..så fint det blev..kortet och paketet passade som hand i handske.......nu har lugnet lägrat sej över huset..och jag sitter som en padda i soffan..nää nu lurades jag..inte sitter jag i soffan :)..nää just det ..framför datorn...men padda ..jaaa,det stämmer..men nu tror jag att en macka skulle passa..blev plötsligt hungrig....kram på dej ..PIA

Anonym sa...

God morron!
Vilket ur fint kort och pappret var ju oxå helt glimmrande! Här är det inte lugnt....Thea ska spela om tredjepris i cupen idag, nerverna sitter utanpå....
Ha de, kram Adolfsson.

♥ Pia... sa...

Hej du...tack för sällskapet på samlarmässan..hur trevligt som helst:)..PIA

Helga sa...

Hejhej Anna!
Ville bara lämna ett avtryck så du vet att jag tittat in!

Kram,
Helga

PS Jösses vad tiden går, du! Eller hur?