tisdag 22 juli 2008

Kaffe med dopp...

...bjuds på ett äkta värmländskt kafferep. Det ingår också en trevlig värdinna som tar hand om sina gäster och som får dem att känna sig välkomna med lite underhållning i form av en dikt. Sedan ska det finnas trevligt sällskap, en härlig miljö, goda kakor och alltsammans avslutas med en underbart god tårta. Kan ni tänka er något bättre??

Så tillbringade Pia, Annicka och jag vår eftermiddag i måndags. Vi var bjudna på kafferep till Sussie som har bloggen "Granne med Selma" och det var ett otroligt trevligt initiativ...som vi självklart väntar på en uppföljning på...kanske lagom till julmarknaden på Mårbacka??? Vad tror du Sussie?


Här sitter damerna och skvallrar för fullt. Nej då...vi var till största del häpna och betagna av miljön...underbart hus...klicka er vidare till Sussies hemsida så får ni se.

Ha det bra i det sköna vädret!! // Anna ♥

3 kommentarer:

Annika sa...

Ajabaja!!!! Du är nog en av de få som lyckats fånga mig på bild.... men jag hade ju inget val....HIhi....:) Annika

♥ Pia... sa...

Haha..ja jag till..var det vänster ..och Annika till..höger...eller var det tvärtom......:)..kul hade vi ..minsann.....fick du mailet som jag skickade ?..PIA

Granne med Selma sa...

tack snälla för dina goa ord! och jag och övriga familjemedlemmar hade lika roligt vi:-)
Där fick du mig allt att tänka till lite... nåt vid jul... det var ingen dum idé... den ska jag tänka vidare på :-)
Kram Sussie