lördag 5 juli 2008

Projekt vitrinskåp...

...har gått mot sitt slut!! Äntligen! Idag diskade vi allt porslin, vilket var en hel del och sedan var det bara att sätta tillbaka allt. Jag är faktiskt jättenöjd! Kommer ni ihåg hur det såg ut före??

Och så här blev det när det blev färdigt!



Det känns som om det är ett helt annat skåp. Visst gjorde sig kaffeservisen ännu bättre nu?



Resten av rummet är målat och klart och det är bara lite småpiff som ska till men det får ni se en annan dag. Tänkte visa en vas som jag köpte hos Maria på Hem T Gårn som jag förälskade mig i.


Ha det bra!! // kram Anna

7 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Men du va´fint det blev. ja jäklar alltså...verkligen en helt annan värld som ..jag kommer att kliva in i en vacker dag:)..du kan verkligen var supernöjd..oj sicken skillnad..mmm.. ha de...PIA

Vera sa...

Det blev ju supertjusigt tjejen!!
Det blev faktiskt som ett helt nytt skåp.
Nu fara vi snart till Mora för en veckas trevlig semester.
Ha det gott.....kram Vimsiga Vera.

Frida sa...

Vilket underbart skåp! så din lavendelkrona nedan, nu blev jag sugen på att göra en. Vi som har så mycket lavendel. Undrar var du har fått tag på plåtringen någonstannas? Kan man använda något annat i stället som stomme?
Kram frida

Frida sa...

Tack så mycket för tipsen! Jag får se vad mamma och pappa har i gömmorna!
Kram frida

Birgitta sa...

Så himla snyggt det blev och så fint med allt porslin i rena milda nyanser, nåt att vila ögonen på. Man blir alltid så nöjd när man fått till det som man vill. Söt bukett också som grädde på moset. Kramar och lycka till med vägen fram till armerinsjärnet.

Anonym sa...

Tänk vad lite färg kan göra....
superbra blev det! Vasen var ju gullig MEN resten av inköpen, var är dom??????? Kram Lena

Älfgärdet sa...

Va vackert ditt skåp blev! Nog är man ganska trött på den gulnande furan....& på den syrabetsade furan från 90-talet?
//Madeleine