måndag 7 juli 2008

Tyger, heminredning och kafferep!

Idag var jag, modern och självklart Pia på liten shoppingtur...det har blivit några nu! Det var tyg och lite diverse som skulle inhandlas...givetvis fanns det en heminredningsbutik på vägen som vi slank in i. Den heter "Tinas Ting" och ligger strax utanför Arvika i en härligt gammal ladugård.


Det finns massor att se, det är bara att njuta...

Lyktor, brödburkar, kakfat...listan är lång!!


Trälådorna längst ner är inte helt fel...kan kan tänka mig någon sån hemma hos mig!


Det finns även krokar, beslag och en del annat.


Vetevärmare i linnetyg...härliga färger!

Kolla hyllorna, de var en favorit, eller hur Pia??? Efter shoppingturen åkte vi hem till mig och hade kafferep...hela rasket, våningskakfat, kaffeservis, kaffekanna och trevligt sällskap.

Nåja, nu ska jag kolla på Ernst och se om man får några mer idéer idag, inte undra på att det går runt i skallen ibland. Ha det bra!! // Anna

6 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej du ...och inte nog med det..vi har ju fått vår tidning oxå..så nu kan vi läsa hela kvällen och bara gotta oss åt Mias hem och butik..Hem T Gårn.....tack för trevligt sällskap och gott kaffe..det smakade såå härligt..får bli en ny tradition detta..fika i fina koppar...:)och chutnyn..fasen kan ju inte stava till det...det får jag ta till grillat..när regnet slutar droppa över grillen..nu är det paus hos Ernst..så nu bloggar jag..ha de..så länge..PIA

Anonym sa...

Jag var också hos Tina ...och listan kan bli hur lång som helst!!! Vad fint skåpet blev! Nu är jag nyfiken på resten av rummet också!! Ha dé. Agneta

Anonym sa...

Hejsan!
Skåpet blev gôrfint!
Att vit färg kan göra så mycket.
Kram fr. U.A.

In my house sa...

Hej tjejen,,, vilken mysig blogg du har... Och vilka mysiga butiker,,, såg en massa vill ha saker :)

Ha de gottit kram josse

♥ Pia... sa...

Hallloooo..I´m baaaack ......har mycket att stå i nu när man kommer hem...herregud..så mycket man drar med i onödan ..eller hur..du är ju en sån du med:)..vi får hörs ..PIA

♥ Pia... sa...

Hej..kika in till mej ..där finns nåt till dej:)