fredag 17 oktober 2008

Äntligen helgen!!

Visst är det skönt när man vet att man har några dagars ledighet framför sig...eftersom jag bara jobbar 80% är jag ledig fredagar och det är så underbart. Jag njuter verkligen av min fridag...jag försöker att inte planera in för mycket...försöker iallafall, det är lätt att samla på sig och tänka
-Det kan jag gör på fredag när jag är ledig!

Förra helgen var jag och lillstumpan ute och plockade kastanjer i massor. Jag gillar känslan av kastanj, den är så mjuk och len...och vacker att se på.

Jag gillar hösten med dess mörker...att få tända ljus, krypa under filten och bara vara. Så ikväll har maken och jag druckit vår första glögg med pepparkakor och grönmögelost. Så gott, så gott!

På söndag ska jag ha MeandI-party...gillar verkligen dessa kläder. Kolla godingarna nedanför...



Visst är de underbara!!! Jag längtar till söndagen och jag ska försöka att inte förköpa mig helt...hur lätt det nu är!!!
Ha en bra helg och sköt om er! // Kram Anna

4 kommentarer:

Annika sa...

Ser ut att vara mysiga barnkläder... ett nytt märke???? fanns nog inte när mina var små....
visst är kastanjer härliga.... så mjuka o goa... ikväll blir det "Rallybrudar" för oss... kul med bio.. var så länge sen sist... kanske blir det en pizza efteråt... vem vet... ha det så gôtt i helgen Kram Annika

♥ mamman i huset ♥ sa...

Vad roligt med MeandI-party! Den här hösten har jag shoppat kläder till mig själv därifrån och hemliga paket till barnen! Fina tunikor, och roligt att tunikorna var finare på kroppen än på galgen! Så mitt råd är att du provar... Ha det gott!

Frida sa...

Vilka fina kläder, härliga färger förstår det är lätt att shoppa loss!
Låter skönt att vara ledig på fredagen. Då blir det långhelg för din del. Jättefina bilder på kastanjerna. Jag kanske också borde plocka några men i dag har det inte varit något utomhusväder. Jag gillar också hösten tycker med det är mysigt att kura i hop sig inomhus.
Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!
Kram Frida

s.m.i.l.e sa...

Fina kläder. Jag har själv aldrig varit på nåt Me and I party. Kanske tur, hade nog förköpt mig...