fredag 7 november 2008

Idag blev jag riktigt glad...

...när jag kollade in en av mina favoritsidor...klicka på bilden får du se...
...jag hade vunnit hennes utlottning av en julkudde från Inredningscompaniet...gissa om jag blev jätteglad!!! Den kommer passa utmärkt på min träsoffa lagom till jul. Tusen miljoners tack!!!!

Idag har jag och familjen varit på slottsmässa i Mårbacka och det var en underbar försmak av julen. Självklart kan man inte åka hem utan att ta med sig några små varelser hem...

De var bara så underbara...jag har massor med tomtar men inga vita. Jag kunde inte låta bli att fixa till ett litet krypin till dom, jag hoppas de ska trivas.
Kram på er alla!!! // Anna

17 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej tomtemora...läste du vad jag skrev i förra inlägget?..söta tomtar..funderer skarpt på om jag ska åke te tinas ting:)..??!!ha de..
JO.. du..det blev skitsnyggt den där nya bannern och bilderna dina:)ojojoj..vad duktig du är..kram...PIA

Sara sa...

Hejsan
Grattis till den fin fina vinsten och vilka söta tomtar du köpt.
Kram Sara

Frida sa...

Grattis till vinsten vilken tur!
Tomtarna är jättesöra dem trivs säkert alldeles utmärkt där.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Gårdsromantik sa...

Dom är verkligen fina!

Såg dom nyss i "Sardaagsrummet".

Kram Maud

LillaFlisan sa...

stort grattis!
supersöta tomtar du köpt!

Kul att du ville delta i min lilla utlottning!

Kram

Flisan

Anonym sa...

Hej på dig, f.d. kollega! ;-) Hur står det till med la Familia? Hoppas allt är bra! Var inne och tittade på dina nyinköpta småtomtar...så vill ju jag också ha! Jättefint!! Det är så kul att gå in på era sidor och få inspiration. Hoppas vi ses snart! Kramar från Linda

Granne med Selma sa...

har precis kommit hem därifrån jag med. lerigt och geggigt, men mysigt och trivsamt. Grattis till vinsten!
Kram Sussie

Geta sa...

Grattis till vinsten. Vilka söta tomtar, jag vill oxå ha!!! Blir inget Mårbacka för mej, jag spar mej till Brunskog.
Kram.

Grodmamman sa...

Så söta tomtar och vilket fint krypin de har fått!=)
Grattis till vinsten, lite avundsjuk blev jag!
Jätte fin banner.
Kram

Grodmamman sa...

Hej igen!
Mönstret på filten har jag fått från en annan bloggerska faktiskt. Hon hade virkat en likadan och jag tyckte att den var så fin.
Villervallaklänningen var tyvärr inte till min dotter utan till min brorsdotter. Min dotter är för stor för denna klänning, annars hade jag köpt den till henne!=)
Kram

Gårdsromantik sa...

Nu blev jag ju så nyfiken på det där skåpet så du måste bara blogga om det!

Kram Maud

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis till vinsten!
Och tomtarna är ju bara så söta:)
Ha nu en fin kväll.
Här blåser det och regnar. Så himlans skönt att sitta inne och titta ur:)
Kram Lallis

♥ Fyra årstider sa...

Hej Anna
vill du maila mig din adress jag vet inte om jag fått den men kan inte hitta den.

Kram Lotta

Adoridarling sa...

Grattis till vinsten! och kul att du vill tävla hos mig.
Det var de sötaste tomtar jag sett på länge, de kommer att trivas utmärkt hos dig!

s.m.i.l.e sa...

Grattis!! Tack för din hälsning! Kappan kommer från KappAhl. Eller var det Lindex...? KappAhl var det nog. Visst är den söt? Nu jagar jag svarta lackskor till den. Kram!

Birgitta sa...

Grattis till den fina vinsten, alltid kul att få vinna något man blir riktigt glad över. Dina söta tomtar fick en trivsam plats hemma hos dej. Hade gärna också besök Mårbacka för en jultitt. Och tack så väldigt mycket för dina rara och värmande ord inne hos mej. Kram Birgitta

♥ Fyra årstider sa...

Skönt att höra att kudden kommit fram.
Kram Lotta