onsdag 26 november 2008

Marknadshelgen är förbi...

...och det var enormt kul. Mycket folk och trevlig julstämning, vill ni kolla på lite bilder får ni hoppa in till Pia och Sara och läsa. På måndag kväll var det dags för en kortmakarkväll som kommunen ordnat och det var Annas scrapbooking som höll idet. Vi var sju glada tjejer från jobbet som hoppade på...förstås!

Jag blev aldrig riktigt färdig med mitt kort men jag ska ta tag i det någon kväll men visst är det härliga papper och en väldigt go tomte. Nedan har ni Annas, Lenas och Ullas alster. Visst är de kreativa??

Vera och Geta bidrar med sina julkort. Tomtar, tomtar och åter tomtar.
Min ork på måndagskvällen var inte speciellt stor med tanke på helgen men det var trevligt och man fick sig en del skratt och det var skönt.
Nu ska jag ta och skynda mig iväg till jobbet....det är tidigt idag!! Men ikväll ska jag ta mig en bloggrunda och se hur ni har det. Det har inte blivit så många inlägg på sista tiden och det har inte funnits tid att surfa runt hos alla men det ska bli bättring med det.
Ha det bra!! // Kram Anna ♥

15 kommentarer:

Sara sa...

De var jättefina allihop!!
Kram S

Viola sa...

Hejsan, förstår att dt gick rikigt bra för er på julmässan, riktigt fina kort du gör, ha en skön helg, kram

Anonym sa...

Bedårande kort, jätte fina.
Kom in till mig och va med på min nya tävling... Mvh Giesela

♥ Fyra årstider sa...

Jag beundrar er som kan göra så fina julkort.
Kram Lotta

Grodmamman sa...

Vilka fina julkort ni gjorde! Gillade tomten!=)
Kram

LillaFlisan sa...

Oj! Vilka härliga kort!!
Så himla fina!
Tänk så lycklig den blir som får ett sånt vackert kort!

Kram

Flisan

Frida sa...

Vilket roligt intiativ av kommunen. Vilka fina kort ni gjorde.
Lycka till inne hos mig!
Kram och trevlig 1:a advent.

♥ Pia... sa...

Tack..du och för att ni finns där på jobbet och står ut med allt:)..((äsch..nu börjar jag gråta igen:)..kram..PIA

Gårdsromantik sa...

Vad roligt att det gick så bra - men med så fina kort förstår jag det!

Kram Maud

Unknown sa...

Hej!

Roligt att du vill delta i vår advents tävling.

Fina kort ni skapat!

Kramis,

Anonym sa...

Oj vilken fin och mysig blogg du hade den ska jag spara på min blogg och korten var jättefina.
Kramiz lolla
www.lollashus.blogg.se

Anonym sa...

Jag undrar vart du fått tomtarna ifrån som du klistrar på ditt kort?
de är så mysiga. svara gärna på min meijl.
nor@live.se
jag ääälskar din blogg
kram lolla

batgirl sa...

Du gör såå underbart fina kort!
Kram

sand mellan tårna sa...

Grattis Anna.

Du har vunnit ett presentkort hos House of Lola.

Maila mig på sandmellantarna@home.se så jag får din mailadress....

Kram L

Anonym sa...

Hej hej!
grymt fina saker! Tomtarna och allt!