lördag 3 oktober 2009

Tankar och funderingar!

Livet blir inte alltid som man tänkt sig eller som man drömde om när man var yngre och fantiserade om hur det skulle bli. Det kan bli bättre än man trott…eller kanske annorlunda eller kanske betydligt kämpigare än man anat.

Det är märkligt hur livet kan vara så fullt med glädje och sorg, oro och längtan.

Ibland kommer man till vägskäl i livet och det är dags att välja åt vilket håll det ska gå. Jag har tagit ett beslut som kommer att påverka resten av mitt liv till det bättre och jag är så lättad och lycklig över att ha bestämt mig.

Sen går mina tankar till lilla A som nyss kommit till världen, alldeles för tidigt. Så liten och tapper och som får kämpa redan från början av sitt liv. Jag sänder all min lycka, mina tankar och min kärlek till henne och familjen!!!

Man borde uppskatta livet mer än man gör…inte ta det för givet!

Kvällstankar från en fundersam Anna ♥

6 kommentarer:

Geta sa...

Så sant det du skriver. Hoppas du får bra dagar nu.
Kram.

Frida sa...

Hej Anna!
Vilka kloka tankar du har, du har rätt man borde uppskatta livet mer och ta vara på varje dag.
Kram Frida

Anonym sa...

Mmmm....min vän..du får all stöttning och omtanke från mej.....vet att detta KOMMER bli det bästa du gjort på länge:)..och som jag skrev hos mej ..Carpe diem..det ÄR faktiskt ett ord man ska ta till sej..OCH det gör vi nu..både du och jag...jag har inte samma funderingar som du ..men mycket runt omkring mej nu som påverkar mej starkt...jag får vara stöttepelarn hos flera ..som vanligt..men jag hoppas att allt ska lösa sej för alla .....kram..Pia...lycka till under dagaran som följer....

Sara sa...

Blev alldeles för nyfiken så jag kollade med en gång..
Så himla go du är!! Tur att man har er alla som stöttar oss!!
Vi kämpar vidare och hoppas på det bästa!
Kram från oss alla tre!!

Vera sa...

Ska bli kul att få följa dig nu framöver. Det kommer bli en superbra resa ska du se...men tuff. Ha det bra nu u veckan så ses vi snart......

Frida sa...

Hej Anna!
Tack för din hälsning, den värmde. Jag är likadan går också lätt och oroar mig. Men som du skriver man brukar ta sig i genom det till slut och lär sig mycket av sina erfarenheter.
Hoppas du får en fin vecka!
Kram Frida